Antalet ”illegala” i Sverige ökar med 7300 per år

Häromdagen rapporterade TV4 att man trodde antalet illegala invandrare kunde uppgå till uppemot 50000 i Sverige, en beräkning gjord av våra fina hjälporganisationer. Enligt SR ökar nu denna grupp av kriminella utomeuropeiska invandrare med uppemot 7300 ”personer” per år. Många har nog redan insett att de officiella siffrorna när det gäller invandringen inte gärna kan stämma. T ex Stockholm av idag serverar en demografisk uppsättning där de vita allt oftare är i minoritet. Negern har i många sammanhang helt tagit över gatubilden. Det är uppenbart att polis och andra myndigheter ser mellan fingrarna och underlåter att kontrollera huruvida det slödder som vistas på gator och torg har rätt att ens vistas i vårt land eller ej. Som vanligt sänder jag min tacksamhet till Fredrik ”Mugabe” Reinfeldt och hans fientliga politik gentemot den vita ursprungsbefolkningen. Vi sänder även ett tack till alla passiva myndigheter.

Sydsvenskan

3 Responses to Antalet ”illegala” i Sverige ökar med 7300 per år

  1. Maria skriver:

    Jag vill bara tacka er som skrivit detta inlägg, samt den person som gjort illustreringen. Tack så mycket för att ni verkligen fått mig att skratta, dubbelvikt har jag kämpat i flera minuter för att hålla mig upprättstående. Det jag har fått anledning att skratta åt är inte den ”komiska” bilden av Fredrik Reinfeldt kyssandes en mörkhyad mans rumpa, utan åt författarnas och illustratörens bristande intelligens och förmåga till empati. Som en del av ”den vita urspsungsbefolkningen” SKÄMS jag över att tillhöra samma kategori/etniska tillhörighetsgrupp som ni (troligtvis) gör, jag tycker att det är uppriktigt pinsamt att läsa er propaganda. Min fråga till er är; hur kan en människa vara illegal? vi föds alla fria och med samma rättigheter, skyldigheter och samma värde. Vad vi inte kan påverka är var i världen vi föds och till vilka ekonomiska/sociala/biologiska förutsättningar. Eftersom vi inte kan påverka dessa faktorer har vi heller ingen rätt att hävda vår äganderätt på den plats vi haft turen att födas på. På min lott stod det att jag skulle födas i landet Sverige, men det kunde lika gärna ha stått att jag skulle födas i ett land som var otryggt eller rent av omöjligt att leva i pga tex krig, naturkatastrofer, förföljelse eller liknande. Om du/ni hade fötts på en sådan osäker plats hade du/ni väl också gjort allt för att få trygghet för dig/er själva samt familjer? Min personliga åsikt är att ingen människa kan äga rätten till att få vistas i ett land, utan jorden tillhör oss alla och vi har alla samma rättighet att få vistas var vi vill.
    Det råd jag vill ge författare och illustratör är; skaffa er ett liv.
    Era åsikter luktar unket.

  2. landetsomgudglomde skriver:

    För mig hör du till kategorin skadeinsekter.

  3. lee skriver:

    Alla är välkommna till den svenska välfärden som är en global allemansrätt.Tack FRAdrik Dhimmifelt

Kommentera

